De eerste wazige fotos

2 november 2008 - Pattaya, Thailand

Na lang klooien op een trage computer dan toch wat fotos kunnen uploaden.Robbie is zoals je kan zien al bij de schoonheids specialist langs geweest op het strand.Zonsondergang is Pattaya.Fietsen is in Bangkok met Co van Kessel na voor de derde x in Bangkok te zijn is dit toch iets wat we eerder een keer hadden moeten doen.We gaan proberen morgen eindelijk eens richting Cambodja te gaan.Het is vandaag rond de 30 c en zonnig dus was het tijd voor het strand.Groetjes,Michiel

1. Co van Kessel:
    2 november 2008
    Ja.. Co hier. Bedankt voor de reclame, maar dat had niet gehoeven na die GRATIS onderhoudsbeurt!
  2. linda:
    3 november 2008
    hey zussie + robbie en de rest!
    Wat ziet het er verschrikkelijk mooi uit! Lijkt me een mooie fietsroute hoor met dank aan Co van Kessel, lol
    Raar om jullie midden in de jungle te zien...staat goed!
    Hoe is het hotel? De mensen? het eten? de toiletten :-P?
    Hier in litouwen is het nu 4 graden, dus als iemand wilt ruilen laat het me weten :-)
  3. Mary Braas:
    3 november 2008
    Hoi Luitjes,

Volgens mij genieten jullie van iedere minuut. Wat ziet de natuur er mooi uit op de foto's in de jungle. Is er een hoge luchtvochtigheid? Heel veel plezier en ik blijf jullie volgen.
    Namens Pa: de katten en de vissen zijn verzorgd. De veestapel ziet er gezond uit.

Liefs Mary en Piet