Nog 2 dagen.

26 oktober 2008 - Middelburg, Nederland

Nog 2 dagen thuis en dan gaan we met zijn vieren naar bangkok .Het weer schijnt niet al te best te zijn momenteel door de seizoens wisseling valt er nog al wat regen.Maar uit de vorige keren dat we er waren weten we dat het altijd warm is dus die dikke jas laten maar in de auto op het vliegveld achter.Via dit blog zullen we iedereen op de hoogte houden.Ik heb onze route die we waarschijnlijk volgen op de kaart uitgezet.We zullen eerst 2 dagen in Bangkok blijven en daarna vertrekken we naar Cambodia via een heleleuke hobbelweg van 6 uur. Effe doorbijten (ik heb er nog pijn van aan mijn achterste van een jaar terrug).Groetjes,Michiel

1. karel:
    26 oktober 2008
    Hey! moet de economie weer op mij draaien, en jullie hele dagen niks doen! Als ik inlog op je blog dan vraag ie of ik een 0900 nummer wil draaien tegen € 4.60 per minuut + de kosten voor het gebruik van mijn mobiele telefoon, kopt dat?
    Dus ik hou het kort, in ieder geval een fijne vakantie toegewenst en ik zal nog eens wat foto's bekijken samen met Carool onder het genot van een bakje popcorn.
  2. michiel:
    27 oktober 2008
    Leuk onze eerste reactie en vakantie geld binnen.
  3. Souburgers:
    28 oktober 2008
    Heey vakantiegangers veel plezier daar en pas op voor "me luv you long time, only 5 dollar"

groeten,
  4. Marlies Buijs:
    30 oktober 2008
    Hallo allemaal, een goede reis gehad ? en niet te veel turbulentie is zo slecht voor de maag. Nu wordt het lekker genieten en thuis vergeten.
    liefs; Marlies
  5. Ria en George:
    31 oktober 2008
    Gelukkig goed aangekomen daar,weten we inmiddels.
    Hopenlijk alles goed met jullie, hier leeft het beestenspul nog hoor!!
    het gaat prima met hun.
    groetjes en oppassen george en ria